Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T16:22:09+01:00
Ponieważ antybiotyki wypłukują te dobre dla naszego organizmu bakterje, które żyja w naszym żołądku, dlatego też po kuracji antybiotykowej należy odnowicflorę bakteryjną.
2010-01-25T16:23:02+01:00
Trzeba ją odnowić ponieważ antybiotyki niszczą nie tylko złe bakterje ale tez przydatne człowiekowi do odbudowywania odporności
2010-01-25T16:23:27+01:00