Odpowiedzi

2009-10-02T21:43:16+02:00
,higiena okolicy ujscia drog moczowych, prawidlowe odzywianie sie, nieprzetrzymywanie zbyt dlugo moczu,ruch-to czynniki zapobiegające schorzeniom nerek"
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-02T21:44:43+02:00
- Regularne oddawanie moczu
- Ograniczenie spożywania soli
- Picie odpowiednich ilości wody
- Higiena układu wydalniczego
- Ograniczenie picia alkoholu
- Odpowiedni ubiór
3 3 3