Odpowiedzi

2010-01-25T16:25:36+01:00
Kwadrat cztery boki swoje ma
każdy prostopadły zawsze jest
prostokątem może też być
podstawą w geometri jest ;D
Kwadrat to bardzo dziwna figura
Bo nie wiadomo gdzie dół,
A gdzie góra
Do góry głową 
I na dół głową
Zawsze wygląda jednakowo:)     Kwadrat cztery boki swoje ma 
każdy prostopadły zawsze jest 
prostokątem może też być 
podstawą w geometri jest ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:29:11+01:00
Kwadrat to bardzo dziwna figura
Bo nie wiadomo gdzie dół,
A gdzie góra
Do góry głową
I na dół głową
Zawsze wygląda jednakowo:))
22 3 22