A) 1 2/3* (- 6/25)
b) (-2 2/5)*(-3 3/4)
c) (-9,45)*0,28
d)0,04*(-0,27)
e) (-3,6)*4/9
f) (-2,1)*(-4 2/7)
g) -7/8:(-5,6)
h) 9/10: (-3/4)
i) (1 1/2):(-0,06)
j) (-2 2/3):1,2
k) 2/3: (-6)
l) (-0,45): 1 4/5
m) (-2,75):(-2,2)
n) (-3,5):(1 2/5)

P.S Jakby co to ułamki są zapisane tak: 1 1/2 (jeden i jedna druga) i 1/2 (jedna druga). Z góry thx za pomoc.
j)

2

Odpowiedzi

  • Yoey
  • Rozwiązujący
2010-01-25T16:23:35+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:49:02+01:00
Jak musisz dzilic ulamek to pomnoz przez odrotnosc

np

h) 9/10: (-3/4)

9/10 * 4/-3

czyli

-6/5

jakeis pytania to wytlumacze na priv