Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:27:45+01:00
Człowiek wobec osoby cierpiącej powinien zachowywać się przede wszystkim nienagannie, niosąc pomoc i starając się ją zrozumieć.
Jako chrześcijanin, powinien pamiętać o wzajemnej pomocy bliźnim, której nauczał nas sam Jezus Chrystus. Należy również pamiętać, że w stosunku do takiej osoby, trzeba być bardzo delikatnym i na wszelkie możliwe sposoby, należy starać się ją pocieszyć i przedstawić jej świat w pięknych, kolorowych barwach, które ułatwią jej zrozumienie wielu trudnych spraw i zasad likwidowania problemów, niesionych przez los.
2010-01-25T16:36:14+01:00