Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T16:28:07+01:00
Hej Ania,

Pewnie zastanawiasz się dlaczego piszę. Mam do Ciebię małą sprawę.

Jak wiesz, już za kilka dni nadejdą długo oczekiwane ferie zimowe. Niestety, nie mam żadnych sensownych planów. Byłoby mi bardzo miło gdybyś do mnie przyjechała. Chodziłybyśmy na spacery, zakupy, rozmawiały do rana. Mam Ci tyle do opowiedzenia. Rozważ moją propozycję. Zależy mi, abym właśnie z Tobą spędziła tegoroczne ferie. Porozmawiaj z rodzicami i jak najszybciej daj mi odpowiedź.

Pozdrawiam Ciebie i rodzinkę.

Kamila ;*
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:34:02+01:00
Lublin 10.01.10r
Cześć Karolina!
Co tam u Ciebie? Jak w szkole? Mam do Ciebie pewną propozycję i mam nadzieję że się zgodzisz.
Przyjedziesz do mnie na ferie?? Bardzo by mi na tym zależało bo tak dawno się nie widziałyśmy. Moja mama mówi że jeśli będziesz chciała to załatwi wszystko z twoimi rodzicami. Wiesz jak by było fajnie!! U mnie jest śnieg więc możemy iść na sanki, narty, rzucać się śnieżkami i robić tyle fajnych rzeczy.
Mam nadzieję że będziesz chciała do mnie przyjechać. Pozdrów rodziców i siostrę. Buziaki
Aśka
Ps. Mój tata planuje kulig na ferie!!

5 2 5