Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:19:50+01:00
Einladung.

Hallo!
Hast Du Zeit am Sonntag?
Am Samstag habe ich Geburstag und am Sonntag mache ich eine Geburststagsparty.
Ich lade dich ein!
Kommst Du?
Ruf mich bitte an!
Herzliche Grüße!
(podpis)
PS Die Party dauert 3 Stunden. Sie beginnt um 17 Uhr und sie endet um 20 Uhr.

tłumaczenie:

Zaproszenie.

Cześć!
Masz czas w niedzielę?
W sobotę mam urodziny i w niedzielę urządzam imprezę (przyjęcie) urodzinowe.
Zapraszam Ciebie.
Przyjdziesz?
Proszę zadzwoń do mnie.

PS. Przyjęcie trwa 3 godziny. Zaczyna się o 17 godzinie i kończy o 20 godzinie.

Pozdrawiam! ;*
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T20:05:52+01:00
Einladung
Z ogromną przyjemnością chciałabym zaprosic Stefana Kowalskiego na przyjęcie urodzinowe, które odbędzie się 28 października 2005 roku, w barze Kużnia na ulicy Chłodnej 2 w Suwałkach, przewidywany czas rozpoczęcia zabawy godzina 20.00. W programie przyjęcia między innymi: pokaz sztucznych ogni, występ zespołu tanecznego oraz niespodzianka. Zwracam się również z ogromną prośbą o jak najszybsze potwierzdzenie przyjęcia zaproszenia

Tłumaczenie:
Einladen
Mit großer Freude möchte ich Stephen Kowalski auf einer Geburtstagsparty einladen, am 28. Oktober 2005 statt, an der Bar auf der Straße Forge Chlodna 2 in Suwalki, die erwarteten Zeitpunkt des Beginns des Spiels 20.00. Das Programm Annahme gehören: Feuerwerk, Tanz-Performance und eine Überraschung Team. Ich fragte den großen so bald wie möglich potwierzdzenie eine Einladung akzeptieren

Prosze:)