Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:45:25+01:00
A)Wyjazd do kina. Ala ma kota .
b) Szare myszy biegną z chlebem. Pies biegnie
c)Co czytasz? Co robisz?
d)Siedź! Pisz poprawnie!
e)Moi znajomi otworzyli sklep, ale nie przynosi żadnych zysków.
Pójdę do kina albo zostanę w domu i obejrzę film na video.
3 3 3
2010-01-25T16:48:55+01:00
A)Piękna pogoda. Cisza
b)Idę do kina.Robię zadania domowe.
c)Jesz tą kanapke?Namalujesz mi ten obrazek?
d)Odbierz ten telefon!Podnieś tą zabawkę!
e)Mama izdzie do sklepu, w którym kupi ubrania.Tato rozmawiając przez telefon, sprawdza moje zadanie domowe.
1 5 1