Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:36:43+01:00
X - 1 liczba
2x - 2liczba
2x + x = 7,05
3x = 7,05/ :3
x = 2,35

1 liczba - 2,35
2 liczba - 2 * 2,35 = 4,70
2,35 +4,70 = 7,05

Odp 1 liczba to 2,35 a druga to 4,70
2010-01-25T16:39:07+01:00
X-1 liczba
y-2 liczba
x+y=7,05
x=2y


x+y=7.05
podstawiamy
2y+y=7,05
3y=7,05
x=2.35

x+y=7.05
podstawiamy
2.35+y=7.05
y=7.05-2.35
y=4.7
2010-01-25T16:46:42+01:00
1 liczba - y
2 liczba - 2y
y + 2y = 7,05
3y = 7,05
y = 7,05 : 3
y =2,35
1 liczba - 2,35
2 liczba - 4,70