Jestem cienka z niemieckiego, a potrzebuję na jutro napisać pracę o tym jak spędziłam jeden dzień. Podam tutaj treść, a ten kto będzie umiał to niech mi pomoże bo niemiecki to nie jest moja mocna strona. Chodzi tu o czas przeszły perfekt.
To by było tak:

O 9 rano wstałam i zjadłam śniadanie. Potem obejrzałam telewizję i pojechałam spotkać się z przyjaciółmi. Byliśmy w pizzerii i na basenie, a potem razem pojechaliśmy na lodowisko. Było bardzo fajnie. Na lodowisku poznaliśmy miłą dziewczynę. Jeździliśmy długo. O godzinie 17 byłam już w domu. Od razu włączyłam komputer i grałam w różne gry, oraz pisałam z koleżanką. O godzinie 18.30 zjadłam kolację z rodzicami, a potem wzięłam prysznic. Gdy już wyszłam, włączyłam telewizor i obejrzałam film. Nie chciałam spać więc włączyłam jeszcze komputer. Gdy już byłam zmęczona, postanowiłam iść spać

Nie chodzi o to żeby korzystać z translatora bo nie warto, jest tyle błędów, a zdania są źle sformułowane.
Z góry dzięki za pomoc ;))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:52:14+01:00

Über 9 Uhr stand ich auf und frühstückte. Dann schaute ich TV und ging um Freunde zu treffen. Wir waren in einem Pizza-Restaurant und der Pool, und dann gingen wir zusammen auf der Eisbahn. Es war sehr gut. Auf dem Eis trafen wir ein nettes Mädchen. Wir gingen lange. Mit 17 war ich schon zu Hause. Danach ging er den Computer und verschiedene Spiele spielen, und ich schrieb mit einem Freund. Um 18.30 Uhr aß ich abends mit ihren Eltern, dann nahm er eine Dusche. Wenn ich ging, schaltete den Fernseher ein und den Film gesehen. Also habe ich keine Lust zu schlafen noch ist der Computer. Einmal war ich müde, schlafe ich beschlossen zu gehen
2010-01-25T18:19:15+01:00
Über 9 Uhr stand ich auf und frühstückte. Dann schaute ich TV und ging um Freunde zu treffen. Wir waren in einem Pizza-Restaurant und der Pool, und dann gingen wir zusammen auf der Eisbahn. Es war sehr gut. Auf dem Eis trafen wir ein nettes Mädchen. Wir gingen lange. Mit 17 war ich schon zu Hause. Danach ging er den Computer und verschiedene Spiele spielen, und ich schrieb mit einem Freund. Um 18.30 Uhr aß ich abends mit ihren Eltern, dann nahm er eine Dusche. Wenn ich ging, schaltete den Fernseher ein und den Film gesehen. Also habe ich keine Lust zu schlafen noch ist der Computer. Einmal war ich müde, schlafe ich beschlossen zu gehen.


Proszę;);)
2010-01-25T18:25:00+01:00
Über 9 Uhr stand ich auf und frühstückte. Dann schaute ich TV und ging um Freunde zu treffen. Wir waren in einem Pizza-Restaurant und der Pool, und dann gingen wir zusammen auf der Eisbahn. Es war sehr gut. Auf dem Eis trafen wir ein nettes Mädchen. Wir gingen lange. Mit 17 war ich schon zu Hause. Danach ging er den Computer und verschiedene Spiele spielen, und ich schrieb mit einem Freund. Um 18.30 Uhr aß ich abends mit ihren Eltern, dann nahm er eine Dusche. Wenn ich ging, schaltete den Fernseher ein und den Film gesehen. Also habe ich keine Lust zu schlafen noch ist der Computer. Einmal war ich müde, schlafe ich beschlossen zu gehen

PROSZĘ!!!