Odpowiedzi

2010-01-25T16:45:30+01:00
1. Są od tego schroniska dla ludzi bezdomnych
2. Dofinansowanie
3. Są specjalene grupy ktore pomagają
4. Czerwony krzyż
5. Jak się wrzuca ubrania do takiej skrzynki ;p
6. Można dać żebarkowi kaske
7. i to chyba wszystoko xd
Mam nadzieje że pomogłem ;]
Prosz o naj ! xd
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:46:24+01:00
Polacy pomagają ludziom 3 świata np wyjeżdżając na misje w ten sposób pomagają szczególnie w dziedzinie medycyny leczą ludzi nauczają ich zapewniają im opiekę , kolejnym przykładem są zbiórki pieniędzy bądź żywności lub adaptując dzieci . Nawet nie w sposób realny czyli nie mieszkają z nimi ale co jakiś czas przeznaczają jakąś sumę pieniędzy np na ich edukacje.
1 5 1