Odpowiedzi

2010-01-25T16:55:51+01:00
Zanczy to, ze on jest dla nas najwazniejszy

Przykazania boze


przez objawienie


Bo jest miedzy nami bo zmartwychwstał
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:35:58+01:00
Znaczy to że jest tylko jeden i najważniejszy.
Przykazania Boże
Objawienie
Oznacza to że jest wśród nas poprzez zmartwychwstanie. Jest obecny na ołtarzu podczas mszy św.
pozdrawiam :)
2 3 2