Odpowiedzi

2010-01-25T16:54:25+01:00
Ludzie potrzebują nawrócenia, poniewaz dążą do zbawienia a tylko nawrócenie jest ich szansa
2010-01-25T16:59:30+01:00
Ludzie potrzebuja nawrocenia by odwrocic sie od grzechu i szatana aby przyblizyc sie do Jezusa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:29:12+01:00
Ludzie potrzebują nawrócenia, bo wielu grzesząc czuje się źle i wie, że powinno być inaczej. Dlatego nawrócenie, które bardzo często przychodzi nagle i niespodziewanie jest taką szansą zmiany życia.