Proszę o przetłumaczenie tekstu z języka francuskiego na język polski ; )

Avec ou sans glaςon?

'Manqer cinq fruits et legumes par jour',ςa vaut aussi pour les ours!
La preuve avec cet encas equillibre,compose de carottes et de legumes certs,que les soiqneurs du zoo de Tokyo preparent chaque jour pour leurs betes a poil.enfremee danc un cube de glace,cette qourmandise fait le bonheur de Reiko,une ourse polaire qui peine a supporter les 30 ° ambiants.

nie ma kilku literek francuskich,

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:49:04+01:00
"MANQ pięć owoców i warzyw dziennie, ςa prawdziwe dla niedźwiedzi!
Dowód balansujące z przekąskami, składający się z marchewki i warzyw certyfikatów, które soiqneurs Tokio Zoo przygotować każdy dzień ich zwierząt ma poil.enfremee danc kostkę lodu, to qourmandise przyniósł szczęście Reiko, Niedźwiedź polarny ponosić kary 30 stopni otoczenia.

Mniej więcej tak<3
Myślę że trochę pomogłam;D
2010-01-25T18:56:11+01:00
Nie wiem wszystkiego ale mniej więcej...
>>skorzystanie z tłumacza<<
...pięć owoców i warzyw dziennie, ςa prawdziwe dla niedźwiedzi!
Dowody balansujące z przekąskami, składające się z marchewki i warzyw certyfikatów, które .... Tokio Zoo przygotowuje w każdy dzień ich zwierzętom ..... kostkę lodu, to ... przyniósł szczęście Reiko, Niedźwiedź polarny ponosi kary 30 stopni otoczenia.