Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T16:50:03+01:00
Człowiek powinien pomóc takiej osobie. Nie powinien być wobec niej chamski. Jak trzeba cos kupic, to powinien kupic. Powinien się zachowywać jak prawdziwy człowiek.
2010-01-25T16:56:03+01:00
Człowiek wobec osoby cieriącej powinien byc wrazliwy i nie zostawiac jej samej sobie. Widząc osobe, która cierpi powinno sie ją posatrać zrozumnieć i jak najszybciej pomóc. porazmawiac z nią i próbować wesprzeć. wrazie ogy nie umiemy jej pomóc, trzeba zwrócic sie do ludzi , ktorzy mają o tym pojecie i postaraja sie temu zaradzic. Osoba ktorej sie pomoze nie czuje sie samotna i wie ze moze na kogos liczyc w trodnych sytuacjach.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T17:07:01+01:00