Odpowiedzi

2010-01-25T16:53:19+01:00
Ponieważ jest to syn Boga, i jest on umiłowany przez Boga
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:38:41+01:00
Ponieważ jest pierworodnym stworzeniem Bożym. Tzn. jeszcze przed stworzeniem świata ludzi czy aniołóe, Bóg stworzył Pana Jezusa jako pierwszego. Więc z całą pewnością bardzo dużo ze sobą przebywali i rozmawiali nim Pan Jezus został posłany przez swego Ojca na ziemię. Gdy już był na ziemi i został nań zlany duch święty, a kiedy to rozpoczął swoja działalność ewangelizacyjną, posiadał ogromną wiedzę otrzymaną bezpośrednio z ust swojego Ojca Jahwe. Nie uczył się o Ojcu z 'Pisma' tak jak my to dziś robimy tylko osobiście twarza w twarz go poznawał.
Dlatego też jego świadectwo o Ojcu jest najlepsze i najprawdziwsze!
2 3 2