A)Podaj pięć przykładów liczb ujemnych większych od - 1 1/2(minus jeden i jedna druga) i pięć przykładów mniejszych od - 1 1/2(minus jeden i jedna druga).
b) Jaki znak: < czy > należy wpisać w miejsce znaku zapytania?

-0,6 ? -0,8
-9,2 ? -8,8
- 1/2 (jedna druga) ? - 1/3 (jedna trzecia)
- 5 6/7 (pięć i sześć siódmuch ? -6 1/5(sześć i jedna piąta)


za najlepsze odpowiedzi daję najj
I proszę to pilnee
Plis pomóżcie

2

Odpowiedzi

2010-01-25T16:57:41+01:00
A)większe od -1 1/2
-(-1)
-(-⅞)
-(-⅙)
-(-⅛)
-(-½)
mniejsze od 1 1/2
-(-2)
-(-3)
-(3³₆)
-(-4₆⁹)
-(-10₅⁷)
b)-0,6>-0,8
-9,2<-8,8
-1/2>-1/3
5 6/7>-6 1/1


5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:00:57+01:00
A) większe od -1 ½ : -1, -¼, -½, -¾, ⅓.
mniejsze od -1 ½: -2, -3, -4, -7, -8.

b) -0,6 > -0,8
-9,2 < -8,8
-½ > -⅓
-5 6/7 > -6 ⅕

;]
6 4 6