Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T07:39:44+02:00
A. -----------
b.-11x+6x+12=4x-35+14x
-11x+6x-4x-14x=-12+35
-22x=22
x=22+22
x=44
d. x+x-3\12-2\12 >x+2\9-9\9
2x-5\12 > x-7\9

c. 4x+8 < 6x-10
x=8-4 <x=-1o-6
x=4<x= -16
e.-----
f.------
g. 4x do kwadratu +9 >. 4x do kwadratu -2
x do kwadratu=9-4 > x do kwadratu -2-4
x do kwadratu=5 > x do kwadratu =-6

1 5 1
2009-10-03T07:56:30+02:00
A) x/2-x = -14+6
x/2-x = -14+6
1/2x = -8 /*10
5x = -80 /:5
x = -16

b) -11x + 6x - 12 = 4x - 35 - 14x
-5x - 12 = -10x - 35
-12 + 35 = -10x + 5x
23 = -5x /:(-5)
x= -4,6
2009-10-03T08:23:15+02:00
A) x/2-x = -14+6
x/2-x = -14+6
1/2x = -8 /*10
5x = -80 /:5
x = -16

b) -11x + 6x - 12 = 4x - 35 - 14x
-5x - 12 = -10x - 35
-12 + 35 = -10x + 5x
23 = -5x /:(-5)
x= -4,6