Odpowiedzi

2010-01-25T16:59:21+01:00
Wody termalne:
-Cieplice (44°C)
-Ciechocinek (38°C)

mineralne:
-Iwonicz-Zdrój
-Rymanów-Zdrój
-Polańczyk-Zdrój
-Horyniec-Zdrój
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:53:07+01:00
Wody termalne:
Cieplice, Ciechocinek, Lądek Zdrój, Krynica Morska, Zakopane

wody mineralne:
Rymanów Zdrój, Lądek Zdrój, Solec Zdrój, Połczyn Zdrój, Szczawnica, Kudowa Zdrój, Krynica Zdrój, Muszyna, Świeradów Zdrój