1) - 10 3/4 - 3.4 + 1/7 - 0.25 + 3 2/5=

2) ile jest liczb naturalnych, których zaokrąglenia do dziesiątek jest równe 90

3)ile jest liczb naturalnych, których zaokrąglenie do setek jast rowne 2500

4. pan gregorz pobrał z konta120zl a nastepnie wpłacił na nie 1300zl. pozniej wypłacił 14600zł. stan koncowy konta to debet(dług) w wysokosci 140zl. jaki był początkowy stan konta ?

chociaz jak któreś z nich obliczyć bo mam 19 takich zadań ;(
od 1-9 juz mam a to na poniedziałek

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T09:05:39+02:00
2)10 liczb
3)100 liczb ( tak mi sie wydaje)
4)-140+14 600 - 1300 + 120 = 13280zł - [poczatkowy stan konta]
1 1 1
2009-10-03T10:47:12+02:00