Masz 25 lat , wlaśnie skończyleś(aś) studia, masz żonę(męża) z którą(ym) tworzysz gospodarstwo domowe. Podaj jakie będą możliwe źródla otrzymywania dochodów które najbardziej zaspokajają wasze potrzeby.
(Mogą być różne rozwiązania nawet niemożliwe)

3

Odpowiedzi

2010-01-25T16:55:22+01:00
Hodowanie ziemniaków i pietruszki, która jest bogata w witaminę C na pewno zaspokoi to wasze potrzeby materialne :P
2010-01-25T16:57:19+01:00
Gospodarstwo czyli
np. dochód z hodowli zwierząt ( krowy - mleko , kury - jajka )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:16:19+01:00
1. praca zarobkowa np. etat, zlecenie, umowa o dzieło itp.)
2. prowadzenie własnej działalności gospodarczej (założenie firmy po ludzku :))
3. hazard
4. renty :)
5. inwestycje w szerokim tego słowa znaczeniu np. handel papierami wartościowymi, handel na rynkach (pracy!, towarowym, zbytu itp. itd.)
i jest oczywiście dużo więcej, ale dwa pierwsze są najpopularniejsze
btw. jestem ciekaw jakie są niemożliwe źródła dochodów twój nauczyciel ma fantazję ;) pozdro