Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T16:57:18+01:00
1. Według Małego Księcia dorośli nie mają przyjaciół, ponieważ nie posiadają wyobraźni, są poważni, mają problemy ze sobą.

2. Przyjaźń w Małym Księciu polega na oswojeniu drugiej, bliskiej osoby. Opiekowanie się, rozmowy, wspólne rozwiązywanie problemów zalicza się do kryterii przyjaźni.
1 5 1
2010-01-25T16:57:26+01:00
Dorośli nie mają przyjaciół gdyż nie mają czasu i kupują rzeczy gotowe a nie ma na świecie magazynów z przyjaciółmi

Przyjaźń polega na oswojeniu się wzajemnie przez długi okres czasu.
1 5 1
2010-01-25T16:57:37+01:00
Dorośli nie mają przyjaćiół, ponieważ śą zabiegani i nie mają te te rzeczy czsu.
Przyjaźń w MK to jedna z ważnych wartości. Mały książe potrzebóóje z kimśporozmawiaż, żeby nie byc osamotnionym.
1 5 1