Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:00:12+01:00
Dawidy 25.01.10r.
Cześć Patrycja!
Opowiem Ci w tym liście o tym jakie miałam przeżycia.
Dzisiaj rano bardzo się zmartwiłam, ponieważ miał być sprawdzian z historii, a ja się nie nauczyłam. Poszłam więc do szkoły ale bardzo się bałam. Okazało się, że pani odwołała sprawdzian bardzo się ucieszyłam.
Serdecznie Cię pozdrawiam.
Weronika
1 5 1
2010-01-25T17:04:09+01:00
Hej Kasia !

Na początku mojego listu chciłabym CIĘ POZDROWIC :)
Nie uwierzysz co się stało.poznałam bardzo fajnego chłopaka który mi się bardzo podoba. Czuje coś wspaniałego zakochałam się to najfajniejszy chłopak jakiego znam . czuję że moje życie nie ma bez niego sensu :)
Jeszcze raz pozdrawiam i całuje Zosia :)
1 4 1