Na podstawie opisów strajku we Wrześni i tekstu(pod pytaniem) napisz list otwarty(publikowany w prasie) do władz niemieckich przeciwko znęcaniu się nad dziećmi.

PROSZĘ O WYSŁANIE ODPOWIEDZI MI NA E-MAIL :[email protected] A TUTAJ PROSZĘ NAPISAĆ, ŻE WYSŁAŁEM/AM PANU!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T12:16:36+01:00
Września 16.02.1901
Droga władzo Niemiecka !
Piszę ten list ponieważ uważam iż to co robią z dziećmi nauczyciele jest karygodne!!
Kiedy się dowiedziałam jak są traktowane dzieci we Wrześni strasznie mnie to oburzyło. Są bite tylko za to, że mówią w ojczystym języku. Nic dziwnego, że dzieci nie lubią szkoły skoro za wiarę w Ojczyzne są bite. Wszyscy uważamy, że religia powinna być prowadzona w języku polskim. Skoro żyjemy w Polsce to mówmy w swoim języku. Nie bójmy się wyznawać wiary jak uczyli nas ojcowie, dziadkowie i pradziadkowie.
Mam nadzieję, że takie sytuacje się nie powtórzą.
Z poważaniem:
(wpisz swoję imię)
niewiem czy to to ta sama osoba ale ja to już wysyłałam chyba tobie na E-MAILa za ten list była 6
2 3 2
2010-01-26T14:11:55+01:00
Do wladz niemieckich

To o czym ostatnio sie dowiedzialam oburzylo i dlatego postanowilam zainterweniowac.Jak mozna bic dzieci ?
Jest to okrutne.Zwracam sie z prosba do wladz niemieckich,aby nie znecaly sie nad dziecmi ktore chca tylko chodzic do szkoly i mowic swobodnie a takze czytac w jezyku polski.
Nie chcialabym sie jeszce raz dowiedziec,ze taka sytuacja sie powtorzy.Bo tym razem konsekwecje bede inne.

Z powazaniem
(imie i nazwisko)
1 1 1