Odpowiedzi

2010-01-25T18:59:50+01:00
HABEN:

Ich hatte
du hattest
er, sie, es - hatte

wir hatten
ihr hattet
sie/Sie hatten

SEIN:
ich war
du warst
er, sie ,es war
wir waren
ihr wart
sie/Sie waren

Mam nadzieję że pomogłam
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:37:42+01:00
Ich war
du warst
er/sie/es war
wir waren
ihr wart
sie/Sie waren

ich hatte
du hattest
er/sie/es hatte
wir hatten
ihr hattet
sie/sie hatten
1 5 1
2010-01-25T19:56:21+01:00
Haben, czyli w Imperfekcie hatten:

ich hatte
du hattest
er/sie/es hatte

wir hatten
ihr hattet
sie/Sie hatten


sein, czyli waren w Imperfekcie:

ich war
du warst
er/sie/es war

wir waren
ihr wart
sie/Sie waren
1 5 1