Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:01:17+01:00
Przypowieść "O miłosiernym samarytaninie" daje przykład do udzielania pomocy potrzebującym. Pokazuje ona ,że trzeba wybierać miłość i dobro tak jak zrobił to Samarytanin. Naturalnie tylko jego postawa jest godna naśladowania , bo przecież wszyscy ludzie zasługują na wsparcie ,współczucie i pomoc.
3 3 3
2010-01-25T17:02:58+01:00
Ta przypowieść daje wzór do naśladowania taki, że bliźniego nie można zostawić samego, gdyż potrzebuje pomocy. Przypowieść mówi o tym, że pewien człowiek został pobity i okradziony. Przechodzący tamtędy ludzie nie zwracali uwagi na człowieka półumarłego, który potrzebował pomocy aż do czasu kiedy przeszedł tamtędy pewien samarytanin. Samarytanin widząc bliźniego potrzebującego pomocy wziął do miasta gdzie się nim zaopiekował.
2 3 2