Odpowiedzi

2010-01-25T17:01:19+01:00
Tak dzięki nim morzna sie szybko zkontaktować
tak dzięki nim morzna szybko wezwać pomoc
tak dzięki nim morzna w tani sposób sie skontaktowac
tak ponieważ dzieki nim mamy szybki dostemp do informacji
nie poniewarz przez nie nie rozwijamy umiejętności pisarskich
nie przez nie płacimy wysokie rachunki:
nie poniewarz poczty plajtują
nie poniewarz w niektórych sytuacjach nie wypada wysyłać sms np.urodzinowe życzenia
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:08:51+01:00
ARGUMENTY
1. Jest to forma SZYBKIEGO przekazu informacji.
2. Otrzymywanie i przekazywanie informacji w każdej chwili i w każdym miejscu.
3. Otrzymywanie informacji z różnych źródeł nie tylko od kolegów.
4. Dzięki nim jestesmy na bieżąco ze światem który nas otacza.

KONTRARGUMENTY
1. Informacje są krótkie
2. Nie moga posłużyc do żeczy ważnych, które zajmują więcej czasu i miejsca.
3. Zalezy w jakim celu i zjakim zamiarem są one przekazywane.
4. Często wypierane sa przez rozmowy telefoniczne.

1 5 1