Krzyż jest dla ans oltarzem. jest przejsciem do tyumfu po wykonaniu ziemskiej misji Jezusa. śmierć na krzyżu jest pełna boskiego majestatu.
Jan Pawł II

Jak rozumiesz sens wyzej zapisanych słów.

napiszcie mi własnymi slowami tak 2 , 3 zadania. daje naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:01:27+01:00
W umieszczonych wyżej słowach JP II , chciał on nam uświadomić, że krzyż jest dla nas znakiem chrześcijaństwa. Symbolizuje on naszą wiarę w Boga i pomoc w niesieniu bliźnim. Zawsze, niezależnie od sytuacji, powinniśmy pamiętać, by brać krzyż na swe ramiona i iść z nim przez życie.
2010-01-25T17:02:21+01:00
Słowa te rozumiem tak: Krzyż jest w naszym życiu czymś naprawdę ważnym. To na nim umarł Jezus dla naszego zbawienia. Umarł, abyśmy my mieli godne życie na Ziemi. Powinniśmy czcić ten przedmiot, gdyż jest on czymś nadzwyczajnym w życiu każdego chrześcijanina.