Dopasuj terminy do poniższych definicji:
góra lodowa, lodowiec szelfowy, nunatak, bariera lodowa, oaza.
Wzgórze, szczyt lub grzbiet górski wystający ponad powierzchnią lądolodu- .....
Część lądolodu spływająca z lądu do morza- .....
Obszar na Antarktydzie pozbawiony lodu, charakteryzujący się łagodniejszym klimatem-....
Pływająca po morzu wielka bryła lodu, oderwana od czoła lodowca szelfowego-....
W miejsce kropek wpisz wyżej wymienione hasła

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:12:20+01:00
Część lądolodu spływająca z lądu do morza-lodowiec szelfowy
Obszar na Antarktydzie pozbawiony lodu, charakteryzujący się łagodniejszym klimatem-oaza
Pływająca po morzu wielka bryła lodu, oderwana od czoła lodowca szelfowego-góra lodowa
Wzgórze, szczyt lub grzbiet górski wystający ponad powierzchnią lądolodu-nunatak
8 4 8
2010-01-25T17:13:14+01:00
Wzgórze, szczyt lub grzbiet górski wystający ponad powierzchnią lądolodu- nunatak
Część lądolodu spływająca z lądu do morza- bariera lodowa(lodowiec szelfowy)
Obszar na Antarktydzie pozbawiony lodu, charakteryzujący się łagodniejszym klimatem-oaza
Pływająca po morzu wielka bryła lodu, oderwana od czoła lodowca szelfowego-góra lodowa
54 3 54