Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:01:39+01:00
Został wzniesiony w latach 1498-1499 za panowania Jana Olbrachta w obawie przed najazdem wołosko-tureckim zagrażającym Krakowowi po klęsce bukowińskiej. Według oceny specjalistów w okresie od XV do XVIII wieku był fortecą nie do zdobycia.
2 3 2
2010-01-25T17:02:43+01:00
Barbakan został wzniesiony w latach 1498-1499 za panowania Jana Olbrachta
2 1 2