Odpowiedzi

2010-01-25T17:06:20+01:00
X+y=1
4x+y=7

x=1-y
4(1-y)+y=7

x=1-y
4-4y+y=7
x=1-y
-3y=3

y=-1
x=1+1=2

x=2, y=-1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:08:35+01:00
X+y=1
4x+y=7

x=1-y
4(1-y)+y=7

x=1-y
4-4y+y=7

x=1-y
-3y=7-4

x=1-y
-3y=3|:(-3)


x=1-y
y=-1

x=1-(-1)
y=-1

x=-2
y=-1

:):):)
2010-01-25T17:08:35+01:00
X+y=1
4x+y=7

Metoda przeciwnych wspólczynników
x+y=1| *-1
4x+y=7

-x-y=-1
4x+y=7

-x+4x=-1+7
3x=6
x=2

y=1-x
y=1-2
y=-1