Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:11:00+01:00
Argentyna Australia Brazylia Bułgaria Chile Chiny Czechy Ekwador Finlandia Francja Hiszpania Indie Japonia KoreaPłd. Niemcy Nowegia Nowa Zelandia Peru Polska Rosja RPA Szwecja Ukraina Urugwaj USA Wielka Brytania Włochy
3 4 3
2010-01-25T17:17:18+01:00
Polska, Nowa Zelandia, Chile,Argentyna, Brazylia, Bułgaria, Chiny, Czechy, Ekwador, Finlandia, Hiszpania, Indie, Korea Płd., Norwegia, Peru, RPA, Szwecja, Ukraina, USA, Wielka Brytania, Włochy, Australia,Francja, Urugwaj,Niemcy, Rosja,Japonia.
3 4 3