Odpowiedzi

2010-01-25T17:13:44+01:00
Bo bez tlenu nie mozna oddychac itp a bez oddychania nie ma zycia;]
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:14:22+01:00
Ponieważ gdyby na ziemi nie było tlenu żadno stworzenie żywe nie mogło by istnieć.Tlen jest potrzebny do oddychania jak i do fotosyntezy roślin.
1 5 1
2010-01-25T17:18:23+01:00
Zawartość tlenu do życia na lądzie jest potrzebna dlatego że bez tlenu byśmy poumierali
4 1 4