Odpowiedzi

2010-01-25T17:09:47+01:00
Ponieważ każdy organizm żywy potrzebuje wody do życia, inaczej by poprostu wysechł na lądzie od promieni słonecznych.. ;]
2010-01-25T17:10:47+01:00
Dlatego, ponieważ ci którzy żyją potrzebują wody do życia. Jak by jej nie było, po prostu by wigineli.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:11:21+01:00
Bez niej nie było by życia. Jest potrzebna wszystkim żywym organizmom.