Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T09:18:29+02:00
Basen
o długości 30 mi szerokości 15m ma kształt prostopadłościanu .do basenu wlano 765000 litrów wody.jaka jest głębokość wody
w basenie:)
a=30m = 300dm
b= 15m = 150 dm
V= 765000 l= 765000 dm³
V= Pp * h
Pp= 300dm *150 dm= 45 000 dm²
h= V/Pp
h= 765 000 dm³ : 45 000 dm² = 17 dm = 1,7 m
Odp. głębokośc tego basenu wynosi 1,7 m.
2 3 2
2009-10-03T09:58:49+02:00
V=abh
V=765000 l=765m³
a=30m
b=15m
V=abh
h=V/ab
h=765/30*15=765/450=1,7

odp glebokosc basnu to 1,7m
1 5 1