Lis rudy jeden z jaczęściej występujących ssaków w Polsce.

a) Wymień 3 cechy świadczące o tym ze jest istotą żywą

b) Wymień dwa elementy które nie występują w jego komórkach

c) Wymień dwie cechy świadczące o przynależności lisa do królestwa

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T09:26:15+02:00
A) reaguje na bodźce, rozmnaża się, odżywia się

b)chloroplasty, ściana komórkowa

c)jest ssakiem, jest zwierzęciem wielokomórkowym
19 4 19
2009-10-03T10:24:31+02:00
A)wykonuje czynności życiowe,zbudowany jest z komórek,
b)rzęska i ściana komórkowa
c)jest ssakiem i ma rodziny
8 3 8
2009-10-03T10:31:57+02:00
A)porusza się
odżywia się
oddycha

B)chloroplast
ściana komórkowej (posiada tylko błonę komórkową)
8 3 8