Odpowiedzi

2010-01-25T17:16:30+01:00
Ponieważ chciał im to dobrze wytłumaczyć, za pomocą przykładów z życia.
5 1 5
2010-01-25T18:05:46+01:00
Żeby ich zbowić i oczyścić od grechu pomuc im w tym i zcząć nawracac
21 1 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:11:49+01:00
Jezus mÓwił do prostych ludzi (w sensie słabo wykształconych) i dlatego często sięgał po forme przypowieści (opowiadania zawierającego symboliczne znaczenie). Poza tym o tym mÓwi też Pismo świetę:
"Dlatego w podobieństwach do nich mÓwię, bo, patrząc, nie widzą, i słuchając, nie słyszą ani nie rozumieją"
Ewangelia wg.św.Mateusza 13,13
127 1 127