Odpowiedzi

2010-01-25T17:27:53+01:00
A) np. truskawki, cytryna, ocet, ziemniaki
b) np. proszek do pieczenia, mydło, wybielacz,
c) np. czysta woda,

tyle znalazłam, mam nadzieje, ze o to chodziło :)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:40:15+01:00
A) ocet, sok z cytryny, sok pomidorowy, ogólnie soki (sprytny zbyś raczej kwaśny;P)
b) mydła, proszki, środek do udrażniania rur, detergenty ogólnie
c) mleko, alkohol, spirytus salicylowy
1 5 1