Odpowiedzi

2010-01-25T17:17:10+01:00
Prezydent miasta - jest on głównym przewodniczącym, reprezentantem danego miasta .
wojewoda- włada danym województwem
starosta-?
wójt- pracuje w gminie i nią włada
sołtys- reprezentant ludności wsi.

7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:27:12+01:00
Prezydent miasta - jest on głównym przewodniczącym, głównym radnym danego miasta .
wojewoda- dowodzi województwem
starosta-kieruje powiatem, reprezentuje go na zewnątrz, jest przewodniczącym zarządu powiatu,oraz zwierzchnikiem
wójt- pracuje w gminie i nią włada
sołtys- reprezentant wsi.