Odpowiedzi

2010-01-25T17:14:53+01:00
Piasek - szkło, szyby
granit - budownictwo ;)
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T17:16:11+01:00
Piasek - budownictwie, hutnictwie ( piaski formierskie) i przemyśle szklarskim (piaski szklarskie)
granit - sport żużlowy, z granitu można wyrabiać szereg materiałów na nawierzchnie ogrodowe ( kostkę o różnej wielkości, krawężniki płyty ) w zestawieniu z kamieniami o odmiennej barwie ( sjenit, bazalt, porfir ) można układać ciekawe mozajki.
19 4 19