Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:22:06+01:00
A) 2 3/5 + 7 7/9=2 27/45+ 7 35/45=9 62/45= 10 17/45

b) 3 1/7 - 3/4= 3 4/28- 21/28=2 32/28- 21/28= 2 11/28

c) 5 7/9 - 3 3/9= 2 4/9
odp.Liczba 5 ⁷/₉ jest o 2 4/9 większa od liczby 3 ¹/₃
2010-01-25T17:26:26+01:00
A)
2⅗+7⁷₉=2²⁷₄₅+7³⁵₄₅=9⁶²₄₅=10¹⁷₄₅

b)

3¹/₇-3³/₄=3⁴/₂₈-3²¹/₂₈=(-¹⁷/₂₈)

c)

o 1⁴/₁₅ gdyż : 5⁷/₉:3¹/₃= ⁵²/₉*³/₁₀=²⁶/₁₅=1⁴/₁₅


Proszę bardzo;D;D
2010-01-25T17:32:06+01:00
A 9calych i 83/45
b 3 cale i 7/4
c 2 cale i 42/9
pozdro ;)