Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:17:57+01:00
Każdy obywatel, który podejmuje decyzję wyborczą powinien kierować się dobrem kraju. Leży to w interesie każdego mieszkańca danego państwa, czyli także i w jego.

nie wiem czy dobrze, ale tak mi sie wydaje. ;)
24 3 24
2010-01-25T17:18:06+01:00
Powinien kierowac się dobrem ludzi i całego kraju oraz tego co który z kandydatów oferuje i czy może to spełnic.
Musi wybrac wiarygodnego i wpełni zaufanego kandydata.
24 4 24
2010-01-25T17:18:48+01:00
Podejmujac decyzje wyborcze obywatel powinien kierowac sie przede wszystkim glosem swojego serca, powinien glosowac zgodnie z wlasnym sumieniem. nie powinien glosowac tak jak wiekszosc bo nie zawsze wiekszosc ma racje. Swoj glos powinien oddac po przeanalizowaniu wszystkich mozliwych kandydatow i ich obietnic wyborczych oraz tym czy sa oni je w stanie zralizowac.
58 4 58