Odpowiedzi

2010-01-25T17:22:57+01:00
(8 i jedna trzecia - 8,1) x (9-4 i pięć siódmych)

(25/3- 81/10)*(9-33/7)=
(250/30-243/30)*(63/7-33/7)=
7/30*30/7=1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:25:49+01:00
(8 ⅓ - 8,1) x (9 - 4 ⁵/₇) = 7/30 * 4²/₇ = 7/30 * 30/7 = 210/210 =1
2010-01-25T17:26:08+01:00
(8 i jedna trzecia - 8,1) x (9-4 i pięć siódmych) = (8i 1/3 - 8i 1/10) x (9-4 i 5/7)=(8 i 10/30 - 8 i 3/30) x (9- 4 i 5/7)= 7/30 x 4 i 2/3= 7/30 x14/3=98/90=9 i 8/10