Dane są funkcje:
y=-4 + 8 i y=4 dla x ∈ R
a)Sporządź wykres tych funkcji w jednym układzie współrzędnych
b)oblicz pole figury ograniczonej tymi wykresami i osiami układu współrzędnych

wskazówka: Wymiary figury odczytaj z wykresu. Pomocy!

3

Odpowiedzi

2010-01-25T17:38:30+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T22:14:33+01:00
Odpowiedź w załączniku xDD
jeśli się spodoba prosze o naj xDD:P
Pozdrawiam ;];)
2010-01-25T22:18:21+01:00
Jak widać jest to trapez prostokątny o postawach 4 i 8 i wysokości 4:

P = 4(4 + 8)/2 = 24

jak masz pytania to pisz na pw