Odpowiedzi

2010-01-25T17:36:54+01:00
A)2a-b
b)-5x-y+4z
c)24x-42
d)2x-3y
e)x+y+11z
f) -4x²-2xy-6xz
g)2x³-33x²y
h) -2√2z+4b-4a√2

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:37:02+01:00
A)(a+b)+(a-2b)=a²+2b²
B)-4(x-2)-(x+y)= -4x+8-x-y=-5x+8-y
C)5(4x-7)+(7-4x)=20x-35+7-4x=16x-42
d) (4x-y)-2(x+y)=4x-y-2x-2y=2x-3y
e) 2(3x-2y+3z)-5(x-y-z)=6x-y+10z-5x-5y-10+11x-9y+10z-10
f) 4x(x-y-z)-2x(4x-y+z)= -4x²-4xy-4xz-8x²-2xy-4x=-12x²-2xy-4xz-4x