Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:25:14+01:00
Romanizacja -rozpowszechnianie się na podbitych przez Rzymian terenach kultury rzymskiej oraz języka łacińskiego

wszystkie drogi prowadzą do Rzymu -Rzym to jedno z pierwszych miast, do którego wszystkie budowane drogi były z nim połączane

bursztynowy szlak -znaczył znaleziska rzymskich monet, ceramiki rzymskiej i wyrobów z brązu
1 5 1
2010-01-25T17:26:54+01:00
1.Do jednego miejsca, celu można dojść na różne sposoby.
2.Rozpowszechnianie kultury i języków romańskich.W antycznym Rzymie – wymuszanie na ludności podbitej i podległej przyjęcia kultury rzymskiej i języka łacińskiego.
3.Przebieg tras zorganizowanych wypraw po bursztyn, nasilonych od I w. naszej ery.
1 5 1
2010-01-25T17:28:11+01:00
Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu- wszystkie drogi które powstały za czasów Oktawiana Augusta łączyły się w jednym punkcie to znaczy w Rzymie.

romanizacja- jest to proces polegający na tym, że na podbitych przez Rzymian terenach rozpowszechniała się kultura rzymska i język łaciński.

bursztynowy szlak- trasy wypraw po bursztyny, pomiędzy południowym wybrzeżem Bałtyku a europejskimi krajami baseny M. Śródziemnego
1 5 1