Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T17:23:43+01:00
Sadze ze jest ciekawa,dala mi zrozumiec,ze nie wolno zastanawiac sie nad jedna osoba .
2010-01-25T17:24:40+01:00
Książka pt "Kłamczucha" bardzo mi się spodobała. Przerabiałam ja na języku polskim . Książka ta jest na prawdę ciekawa. Opowiada ona o losach dziewczynki. Książka ta bardzo mi się spodobała i mam zamiar przeczytać ją jeszcze raz.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:31:28+01:00
Ta książka jest dobrym przykładem na to, ze kłamanie nie wychodzi na dobre. Aniela myślała, że przez kłamstwo uda się jej zdobyć chłopaka, ale niestety kłamstwo to kłamstwo, nikomu ne wyjdzie na sucho.