Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:43:11+01:00
Św.Mikołaj z Miry - Zasłynął jako cudotwórca , ratował żeglaży i uratował miasto od głodu .

Ps . mam to samo zadanie na jutro
4 3 4
2010-01-25T17:43:24+01:00
Marek Kotanski(ur. 11 marca 1942 w Warszawie, zm. 19 sierpnia 2002 w Warszawie), jako psycholog i terapeuta byl tworca m.in. MONAR-u i MARKOTU. Pracowal z ludzmi z patologii spolecznych, narkomanami i bylymi wiezniami, alczyl z przyczynami i skutkami patologii.

Anna Dymna (ur. 20 lipca 1951 w Legnicy), założycielka i prezes Fundacji "Mimo Wszystko", członkini Międzynarodowej Kapituły Orderu Uśmiechu. Celem Fundacji było poczatkowo prowadzenie i wspieranie Warsztatów Terapii Artystycznej oraz sprawowanie opieki nad ich 26 niepełnosprawnymi intelektualnie mieszkańcami Schroniska im. Brata Alberta w Radwanowicach, obecnie Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” wspiera osoby chore i niepełnosprawne w całej Polsce.
6 3 6
2010-01-25T19:28:06+01:00

Jurek Owsiak (wielka orkiestra świątecznej pomocy)- fundacja charytatywna, która pomaga chorym ludziom (zwłaszcza dzieciom)
Caritas- jedna z największych organizacji charytatywnych ,. Nadzór nad nią pełni Konferencja Episkopatu Polski.
3 3 3