Odpowiedzi

2010-01-25T19:35:04+01:00
Nie znam się na flecie poprzecznym bardziej na gitarze więc nie wiem czy to dobre to co znalazłam prezentuję w necie
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:39:10+01:00
Podam ci stronke i ocenisz ktore piosenki wedlug ciebie sa proste ok??


http://www.adam2-1.com/wwwpl/www03/www03melodie/melodie03pl.htm

http://pianofiles.info/forum/forum44.html

http://szkolymuzyczne.pl/forums/nuty-inne/nuty-na-flet-poprzeczny

2 5 2