Siemka c(-:
Pomóżcie! plis!
Potrzebne mi to naaaaaa JUŻ...
Dopisz pytania i odmień to przez "duży lew"
Mianownik.............................
Dopełniacz.............................
Celownik...............................
Biernik.................................
Narzędnik..............................
Miejscownik...........................
Wołacz.................................

Z mojej skromnej góry xD (żal) THX

3

Odpowiedzi

2010-01-25T17:26:18+01:00
Mianownik...duży lew [kto co]
Dopełniacz...duzego lwa [kogo czego]
Celownik.....dużemu lwu [komu czemu ]
Biernik........dużego lwa [kogo co]
Narzędnik.....dużym lwem [z kim z czym]
Miejscownik..dużym lwie [ o kim o czym]
Wołacz.........duży lwie ! [ o mój]
2010-01-25T17:26:36+01:00
M. kto? co? duży lew
d. kogo? czego? dużego lwa
c. komu? czemu? dużemu lwu
b. kogo? co? dużego lwa
n. z kim? z czym? z dużym kwem
msc. o kim? o czym? o dużym lwie
w. o! duży lwie!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T17:26:54+01:00
Dopisz pytania i odmień to przez "duży lew"
Mianownik kto co? duży lew
Dopełniacz kogo czego? dużego lwa
Celownik komu czemu? dużemu lwowi
Biernik kogo co? dużego lwa
Narzędnik z kim z czym? z dużym lwem
Miejscownik o kim o czym? o dużym lwie
Wołacz bez pytan. duzy lwie!